Reviews van deze auteur

reacties:

Review: Pure geldklopperij

Beste Nikki,

Mag ik u verzoeken ons een e-mail met daarin uw Parship code te sturen? Wij kunnen dan inhoudelijk reageren

met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Review: parship: herroeping is een manier om geld af te troggelen!

Geachte Roos,

Graag ga ik opnieuw in op uw klacht die u op dit portaal heeft geplaatst.

Daarbij wil ik op de waardecompensatie ingaan aan de hand van de bestelprocedure.
Bij de bestelling moet een bewuste keus voor een premium-lidmaatschap met een bepaalde looptijd worden gemaakt. Ook moeten de Algemene Voorwaarden en de productgerelateerde voorwaarden worden geaccepteerd. Alle belangrijke informatie over de overeenkomst wordt direct boven de knop "Kopen" samengevat. Bovendien komt de overeenkomst pas volledig tot stand zodra geldige betalingsgegevens zijn ingevoerd.

Stap voor stap betekent dit:
Op de eerste bestelpagina heeft men de keuze tussen een premium-lidmaatschap van 6, 12 of 24 maanden. Hier heeft u uw gewenste looptijd aangeklikt.

Op de tweede pagina van de bestelling bovenaan nog eens op de looptijd van het premium-lidmaatschap gewezen. Vervolgens kon u de gewenste betaalmethode uitkiezen. Daaronder moest u door het aanvinken van een hokje de volgende tekst accepteren: "Ik heb de Algemene Voorwaarden, Privacy Policy en Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst gelezen en ik stem er mee in dat PARSHIP direct met de dienstverlening begint."

Het was mogelijk op de vermelding van al deze documenten te klikken, om zich daarover te informeren. Onder Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst was bijvoorbeeld de volgende tekst te lezen:

" Parship behoudt zich in het geval van een herroeping voor, waardecompensatie te vorderen. Daarbij wordt getoetst, hoeveel van de gegarandeerde contacten binnen de herroepingstermijn tot stand zijn gekomen. Gebaseerd op het aantal tot stand gekomen contacten wordt de hoogte van de waardecompensatie bepaald. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal driekwart van de kosten van het premium-lidmaatschap. "

Daarnaast werd hier uitvoerig op de contactgarantie gewezen en werd uitgelegd hoe de contactgarantie wordt toegepast bij de looptijd die u bij uw bestelling heeft gekozen.
Door op "dienstverlening begint" in de bovenstaande zin te klikken was deze tekst te lezen:

"Ik wil nu beginnen met het zoeken van een partner via PARSHIP. Ik wens, dat PARSHIP voor afloop van de herroepingstermijn met het uitvoeren van de overeengekomen dienstverlening begint. Ik ben ervan op de hoogte, dat ik in het geval van herroeping een waardecompensatie dien te voldoen. "

Vervolgens kon u na het kiezen van haar betalingsmethode kiezen of u uw betaling in één keer of in termijnen wilde betalen. In de tekst met de uitleg voor uw keus werd nog eens het totaalbedrag en de totale looptijd van het gekozen lidmaatschap herhaald, direct boven de knop “Kopen” waarmee u uw bestelling heeft bevestigd.

Tenslotte hebben wij nadat u uw bestelling heeft bevestigd, in de e-mail met de bevestiging van uw bestelling nog eens over de gekozen looptijd, de totaalprijs en de waardecompensatie geïnformeerd.

Aangezien u de diensten van PARSHIP heeft gebruikt, hebben wij de van toepassing zijnde waardecompensatie berekend op basis van de door u gelegde contacten en de vergelijking van die contacten met het aantal gegarandeerde contacten. Hierbij geldt dat pas een contact met een ander ontstaat, zodra men met dit lid een postvak deelt. Dit is bijvoorbeeld het geval nadat men een glimlach aan iemand stuurt, en deze persoon met een persoonlijk bericht heeft geantwoord.

Om precies te zijn betekent dit, dat ieder vrij geformuleerd antwoord op een bericht van het premium-lid als een tot stand gekomen contact geldt, zodra men dit antwoord heeft gelezen. Tot de berichten worden alle vormen van communicatie gerekend, zoals bijvoorbeeld vrij geformuleerde berichten, glimlachen, ijsbrekers, enz..

De berekening van de waardecompensatie is geheel conform met de Europese regelgeving voor de herroeping bij de aankoop van een dienstverlening op afstand. Wij zien niet af van de waardecompensatie.


Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Herroepingsrecht is om mee te lachen

Geachte mevrouw,

Hierbij wil ik op de klacht reageren die u meermaals heeft geplaatst. Ik plaats mijn antwoord op uw klacht graag nog een keer.
Aangezien de diensten van Parship zijn gebruikt, waarbij er contacten tot stand komen, is er een waardecompensatie verschuldigd. Graag wil ik benadrukken dat als basis voor de waardecompensatie het aantal van de gelegde contacten wordt berekend en niet de gekozen looptijd van het premium-lidmaatschap.

Uitgangspunt bij de berekening van de waardecompensatie is het gegarandeerd aantal contacten met andere leden.

Al voordat u de bestelling heeft afgesloten kon u informatie over de waardecompensatie vinden onder "Help & Contact". Vanzelfsprekend hebben wij u ook tijdens de bestelling op deze regeling gewezen:
• Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de Algemene Voorwaarden (AV). In deze AV wordt als eerste het herroepingsrecht verklaard, inclusief de regeling dat mogelijk een evenredige betaling verschuldigd is.
• Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de productgerelateerde inhoud van de overeenkomst. Hierin wordt vermeld dat in het geval van een herroeping een waardecompensatie op basis van een vergelijking van het aantal gegarandeerde contacten en het aantal tot stand gekomen contacten wordt berekend.
• Na de afronding van uw bestelling heeft u ons uw wens te kennen gegeven, met de uitvoering van de dienst te beginnen. Ook hierbij is een bevestiging van de regeling met betrekking tot waardecompensatie door u gegeven.

• Bovendien informeren wij u in de bevestiging van uw bestelling, die direct na het afsluiten van uw bestelling per e-mail aan u is verstuurd.
De berekening van de waardecompensatie hebben wij in onze e-mail aan u toegelicht.
Wij kunnen niet afzien van de waardecompensatie.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Afperserij

Beste Nadia,

Mijn welgemeende excuses voor onze late reactie op uw review.

Graag leg ik aan u uit wat met een “contact” wordt bedoeld.

Een contact met een ander Parship-lid ontstaat wanneer u een postvak met een Parship-lid deelt. Een gedeeld postvak komt bijvoorbeeld tot stand wanneer u een “glimlach” verstuurt, u hierop een persoonlijk bericht ontvangt en u dit bericht leest.

Concreet betekent dit het volgende: als contact telt ieder door u gelezen zelfgeschreven bericht in reactie op een door uzelf verstuurd bericht, of ieder ontvangen bericht waarna u minstens twee geschreven berichten met een ander lid heeft uitgewisseld en gelezen. Als bericht telt iedere vorm van communicatie, zoals bijvoorbeeld zelfgeschreven berichten, glimlachen, ijsbrekers, fotovrijgaven en complimenten.
Wij kunnen geen afstand doen van de waardecompensatie, aangezien u meerdere contacten met andere leden heeft gelegd. Deze contacten zijn een wezenlijk onderdeel van onze diensten en moeten bij een herroeping worden verrekend.

Al voordat u de bestelling heeft afgesloten kon u informatie over de waardecompensatie vinden onder "Help & Contact". Vanzelfsprekend hebben wij u ook tijdens de bestelling op deze regeling gewezen:
• Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de Algemene Voorwaarden (AV). In deze AV wordt als eerste het herroepingsrecht verklaard, inclusief de regeling dat mogelijk een evenredige betaling verschuldigd is.
• Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de productgerelateerde inhoud van de overeenkomst. Hierin wordt vermeld dat in het geval van een herroeping een waardecompensatie op basis van een vergelijking van het aantal gegarandeerde contacten en het aantal tot stand gekomen contacten wordt berekend.
• Na de afronding van uw bestelling heeft u ons uw wens te kennen gegeven, met de uitvoering van de dienst te beginnen. Ook hierbij is een bevestiging van de regeling met betrekking tot waardecompensatie door u gegeven.
• Bovendien informeren wij u in de bevestiging van uw bestelling, die direct na het afsluiten van uw bestelling per e-mail aan u is verstuurd.

Voor verdere vragen kunt u een bericht sturen naar [email protected]. Wij staan u graag te woord.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
Parship WebCare

Review: Afperserij

Beste Roos,

Graag ga ik in op uw reactie omtrent de herroeping.
Zoals aangegeven, hebben wij meerdere keren op de waardecompensatie gewezen.

Het enige wat ik voor u kan doen is dat ik het premium-lidmaatschap weer inboek onder dezelfde voorwaarden als uw oorspronkelijke aankoop. Mocht u dat willen moet u via e-mail contact opnemen met de klantenservice van Parship onder [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: Oplichters, Parship is een Ghost-ship

Beste klager,

Kunt u contact opnemen met de klantenservice van Parship? Wij zijn bereikbaar onder [email protected]
Wij weten niet wie u bent en willen graag weten wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: pure oplichterij

Geachte meneer Rasta,

Om op uw klacht in te kunnen gaan wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice via [email protected]

Daarna kunnen we kijken wat we voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: MALAFIDE PRAKTIJKEN

Geachte Mieken,
We hebben uw bericht gelezen.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze klantenservice? U kunt contact met hen opnemen via een e-mail aan [email protected] of [email protected]
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: Oplichterij

Geachte Marc,
We hebben uw bericht gelezen. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze klantenservice? U kunt contact met hen opnemen via een e-mail aan [email protected] of [email protected]
Met vriendelijke groeten,

Nicolaas Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: herroepingsrecht

Beste John,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 15 22 28. Zij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.30-17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Niko Teeuwen, Klantenservice PARSHIP

Review: herroepingsrecht

Beste John,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 15 22 28. Zij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Review: herroepingsrecht

Beste Vera,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. U kunt contact opnemen met onze Klantendienst op het telefoonnummer 078 15 22 28. Zij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9.00-16.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Parship Klantenservice België

Review: herroepingsrecht

Beste Pascale,

Ik heb gezien dat u inmiddels al in contact bent geweest met mijn collega Cas van de klantenservice. Fijn om te zien dat het misverstand hierdoor lijkt te zijn opgehelderd.

Als u toch nog verdere vragen heeft, laat u het ons dan weten via: bit.ly/1RPwN8u zodat we u zo snel mogelijk verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: herroepingsrecht

Graag wil ik op de klacht ingaan.

Aangezien de klacht anoniem is geplaatst, willen wij u vragen ons uw Parship-code te sturen, zodat wij via de klantenservice contact met u op kunnen nemen.

Voordat een premium-lidmaatschap kan worden afgesloten wordt u uitgebreid over de kosten bij een herroeping geïnformeerd: In de Algemene Voorwaarden en meerdere keren tijdens de bestelprocedure. Tevens sturen wij een bestelbevestiging waarin nog eens op de waardecompensatie wordt gewezen zodra men de diensten heeft gebruikt.
De waardecompensatie is volledig conform aan de Belgische en economische consumentenwet.

Het is niet mogelijk dat een hacker direct via Parship aan uw computer schade veroorzaakt. Wij waarschuwen onze leden ervoor al te snel contacten buiten de site van Parship te leggen. Zodra men via zijn persoonlijke gegevens met derden communiceert en buiten ons om correspondentie onderhoudt, hebben wij daar geen invloed meer op en kunnen niets meer doen. Mocht u de Parship-code van de vermeende hacker hebben, kunt u ons deze graag laten weten zodat wij diegene kunnen controleren.
U kunt ons bereiken onder [email protected]


Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
ParshipWebCare.

Review: herroepingsrecht

Geachte mevrouw,

Graag wil ik in het algemeen op uw klacht omtrent de waardecompensatie ingaan.

Aangezien de diensten van Parship zijn gebruikt, waarbij er contacten tot stand komen, is er een waardecompensatie verschuldigd. Graag wil ik benadrukken dat als basis voor de waardecompensatie het aantal van de gelegde contacten wordt berekend en niet de gekozen looptijd van het premium-lidmaatschap.

Uitgangspunt bij de berekening van de waardecompensatie is het gegarandeerd aantal contacten met andere leden.

Al voordat u de bestelling heeft afgesloten kon u informatie over de waardecompensatie vinden onder "Help & Contact". Vanzelfsprekend hebben wij u ook tijdens de bestelling op deze regeling gewezen:
• Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de Algemene Voorwaarden (AV). In deze AV wordt als eerste het herroepingsrecht verklaard, inclusief de regeling dat mogelijk een evenredige betaling verschuldigd is.
• Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de productgerelateerde inhoud van de overeenkomst. Hierin wordt vermeld dat in het geval van een herroeping een waardecompensatie op basis van een vergelijking van het aantal gegarandeerde contacten en het aantal tot stand gekomen contacten wordt berekend.
• Na de afronding van uw bestelling heeft u ons uw wens te kennen gegeven, met de uitvoering van de dienst te beginnen. . Ook hierbij is een bevestiging van de regeling met betrekking tot waardecompensatie door u gegeven.

• Bovendien informeren wij u in de bevestiging van uw bestelling, die direct na het afsluiten van uw bestelling per e-mail aan u is verstuurd.
De berekening van de waardecompensatie hebben wij in onze e-mail aan u toegelicht.
Wij kunnen niet afzien van de waardecompensatie.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: herroepingsrecht

Geachte Elisabeth,

Om op uw klacht te kunnen reageren wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice van Parship. Het e-mail adres is [email protected]
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship Web Care

Review: herroepingsrecht

Geachte Vandeverre,

Ik kan u verzekeren, dat Parship altijd op uw berichten reageert. Om er zeker van te zijn, dat uw e-mail ons bereikt zendt u deze aan [email protected] en vermeldt u uw Parship code.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Dennis Rozenberg
Parship WebCare Team

Review: herroepingsrecht

Beste Melissa,

Ik zou graag willen reageren op uw bericht. Stuurt u daarom uw klacht rechstreeks aan [email protected] onder vermelding van uw Parship-code en ons service-wachtwoord. Wij zullen dan graag uw lidmaatschap controleren en een persoonlijke reactie aan u sturen.

Met vriendelijke groet,
Dennis Rozenberg
Parship Webcare Team

Review: herroepingsrecht

Bij Parship betaalt u niet per bericht, maar voor de door u gekozen looptijd.
Als ondanks de wettelijke bedenktijd van 14 dagen tóch gebruik gemaakt is van de dienstverlening, kan waardecompensatie worden berekend voor tot standgekomen contacten. In de voorwaarden en tijdens het koopproces wordt daarover natuurlijk geïnformeerd.

Parship Webcare Team

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Maria,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 078 - 152228. De Klantenservice is elke werkdag tijdens kantooruren bereikbaar. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,

Alex Smits
PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Maria,

Ik kan u verzekeren dat onze Algemene Voorwaarden aan de wettelijke eissen in België voldoen.
Stuurt u mij alstublieft uw PARSHIP-code zodat ik uw profiel erbij kan halen en samen met u naar een gepaste oplossing kan zoeken.

Met vriendelijke groet,

Alex Smits
PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste mevrouw Veringa,


We hebben uw bericht gelezen. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en hopen u snel van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Maria,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat wij niet tot een oplossing konden komen.

Wij zijn inderdaad actief in meerdere landen, hebben echter een eigen nederzetting en klantenservice in België.

Wij houden ons uiteraard aan de Belgische wetgeving en beantwoorden uw vragen en wensen vanuit deze achtergrond.

U heeft geschreven dat u het contact met ons had afgebroken en het er verder "bij heeft laten zitten". Mocht u de bal weer op willen pakken en zien of wij alsnog een oplossing kunnen vinden, zou ik u willen vragen contact met onze klantenservice op te nemen.

De klantendienst is iedere werkdag van 13.00-17.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 078 15 22 28. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

U gaf aan dat u speciale aanbiedingen van ons ontvangt. Mocht u geen reclame van ons willen ontvangen, zou ik u willen vragen onze klantenservice te informeren en daarbij uw PARSHIP code en e-mailadres aan te geven. Wij zullen ervoor zorgen dat u geen reclame meer ontvangt.

Vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Filip,

U gaf aan dat u het vreemd vindt dat alle antwoorden van PARSHIP een kleurtje hebben. Het design van deze site is door de ontwerper van datewebsites.be bedacht. Ik neem aan dat de ontwerper daarmee de antwoorden van PARSHIP op de klachten snel herkenbaar wilde maken. Daardoor wordt snel duidelijk wat er door PARSHIP is geschreven en wat niet.

Met vriendelijke groeten,
Niko Teeuwen,
PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Gabriela,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 078 15 22 28. De Klantendienst is iedere werkdag bereikbaar van 9.30-16.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Vriendelijke groeten,


Nicolaas Teeuwen
PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte klager,


Om uw klacht correct te kunnen behandelen, zou ik u willen vragen contact met ons op te nemen zodat wij kunnen zien wat we voor u kunnen doen om uw klacht uit de wereld te helpen.
Vanwege de regelgeving binnen de Europese gemeenschap is het mogelijk dat u door een bedrijf uit een ander land dan het land waarin u woont wordt benaderd.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 078 15 22 28. De Klantendienst is iedere werkdag bereikbaar van 9.30-16.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Met vriendelijk groeten,

Nicolaas Teeuwen,
PARSHIP Webcare.

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte klager,

Om uw klacht correct te kunnen behandelen, zou ik u willen vragen contact met ons op te nemen zodat wij kunnen zien wat we voor u kunnen doen om uw klacht uit de wereld te helpen.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 078 15 22 28. De Klantendienst is iedere werkdag bereikbaar van 9.30-16.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].

Met vriendelijk groeten,

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Jonathan,

Ik verzoek u contact met ons op te nemen zodat wij kunnen zien wat we voor u kunnen doen om uw klacht uit de wereld te helpen.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice ([email protected]).

Met vriendelijk groeten,

PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste GV,

Beste Jonathan,

Ik verzoek u contact met ons op te nemen zodat wij kunnen zien wat we voor u kunnen doen om uw klacht uit de wereld te helpen.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice ([email protected]).

Met vriendelijk groeten,

PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste GV,

Ik zou toch nog eens een blik werpen op uw gegevens. Wilt u mij de PARSHIP code sturen?

Met vriendelijk groeten,

PARSHIP Webcare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte meneer of mevrouw,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik uw de PARSHIP-code nodig van het premium-lidmaatschap van uw zoon. U kunt ons bereiken onder
[email protected]

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte meneer of mevrouw,

Graag wil ik mij verontschuldigen. Ons adres luidt vanzelfsprekend: [email protected]

Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte meneer John,

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik uw de PARSHIP-code nodig van het premium-lidmaatschap U kunt ons bereiken onder
[email protected] of [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte meneer John,

Wat jammer dat u ons de code niet wilt sturen. Uit uw reactie maak ik op dat u heeft herroepen. Graag wil ik benadrukken dat als basis voor de waardecompensatie het aantal door u gelegde contacten wordt berekend en niet de door u gekozen looptijd van het premium-lidmaatschap.
Onze betaalde dienst bestaat uit de mogelijkheid contacten te leggen met mogelijk bij u passende partners. Hoe lang u deze diensten wilt gebruiken, bepaalt u zelf aan de hand van de tijd, die u voor de partnerkeuze denkt nodig te hebben.
Daarom geldt bij de berekening van de waarde van de compensatie niet de gekozen loopduur van het lidmaatschap als basis, maar een gegarandeerd aantal contacten met andere leden.

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte meneer John,

Aangezien u niet bereid bent ons uw Parship-chiffre te sturen kunnen wij helaas geen antwoord geven op uw beweringen.

Mocht u vragen hebben kunt u graag contact opnemen met de klantenservice van Parship.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Rudi,

Graag wil ik kort ingaan op uw indruk. Wij wijzen deze bewering strikt van de hand! Wij doen er alles aan om onze leden te beschermen en mensen die zich met foute bedoelingen proberen te registreren van onze site te weren. Parship gebruikt geen fake profielen. Dat is niet alleen een criminele daad, het gaat compleet in tegen de doelstellingen van Parship: het samenbrengen van mensen die bij elkaar passen.
Ik wil u vragen contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] zodat we na kunnen kijken met wie u contact heeft gehad. Hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Rudi,

Als gratis lid kan men een keer een bericht van een betalend lid lezen en daarop antwoorden. Dit onder anderen om onze leden te beschermen tegen fraude en scammers.
De bewering omtrent het inzetten van zogenaamde nepprofielen wijs ik strikt van de hand. Dat is een strafbare handeling en hoogst crimineel. Onze leden zijn op zoek naar een relatie en dat is een intieme en uiterst gevoelige situatie. Wij gaan daar omzichtig mee om en hebben dan ook de plicht onze leden te beschermen. Daarvoor nemen wij eventuele negatieve kritiek graag in koop.

Het is mogelijk per overschrijving te betalen. daartoe kunt u contact opnemen met de klantenservice van Parship onder [email protected]

Mocht u verdere vragen hebben kunt u deze tevens per e-mail sturen.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Rudi,

Graag ga ik kort op uw klacht in.
Ik kan u verzekeren dat berichten door onze leden zijn geschreven en dat Parship nooit nepprofielen inzet.
Een andere manier van werken zou onprofessioneel zijn en is volledig in tegenspraak met onze missie en manier van zakendoen. Als pionier van het online daten eisen wij immers de hoogste servicekwaliteit van ons zelf.
Dat betekent voor ons dat we onze leden niet voor de gek houden, en slechts leden voorstellen die daadwerkelijk op zoek zijn. Enkele profielen zijn dan wel mogelijkerwijs met minder serieuze bedoelingen aangemaakt dan de andere: daarom worden inactieve profielen u niet voorgesteld.
Dat betekent:
• Wie zich na zijn aanmelding een week lang niet aanmeldt, was maar heel kort nieuwsgierig, en wilde alleen "even kijken". Deze niet-betalende leden worden u niet meer als partnervoorstel getoond.
• Ook niet-betalende leden die langer dan 30 dagen niet meer ingelogd zijn geweest, komen niet voor in uw lijst van partnervoorstellen.
Wanneer wij vermoeden dat er bedrog schuilt achter een profiel, dan worden wij snel actief en verplaatsen berichten van dergelijke profielen naar de spamfolder.
Als u nog verdere vragen, heeft kunt u graag contact opnemen met de klantenservice van Parship.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare.

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte Kevin,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice onder [email protected]
Zodra u online een aankoop van een dienstverlening op afstand afsluit, is er geen handtekening nodig om een bindende overeenkomst rechtsgeldig af te sluiten. U heeft immers meerdere keren in moeten stemmen met de aankoop.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Kevin,

Graag wil ik op uw klacht ingaan.
Wij hebben uw e-mail gisteren ontvangen en deze beantwoord.

Uw premium-lidmaatschap is in overeenstemming met de voorwaarden van uw overeenkomst verlengd aangezien u niet tijdig heeft opgezegd.

Vanwege de regelgeving op het gebied van de privacy mag ik hier geen details omtrent uw premium-lidmaatschap aangeven. Daarom wil ik hier uitsluitend op uw algemene vragen omtrent de verlenging ingaan.


1. De verlenging wordt geheel conform de Belgische wetgeving in vetgedrukt en in een apart kader in de Algemene Voorwaarden gepubliceerd. Tevens kunt u hier ook vetgedrukt nalezen tot wanneer u op kunt zeggen: "De overeenkomst wordt automatisch verlengd met de betreffende contractueel overeengekomen looptijd, voor zover de klant zijn overeenkomst niet minstens 7 kalenderdagen voor het einde van de oorspronkelijke duur opzegt."
2. Tevens ziet u in deze tekst over de opzegging vetgedrukt het volgende over de opzegging na een verlenging: "Na verlenging van de oorspronkelijke duur kan de klant de overeenkomst op elk ogenblik zonder vergoeding opzeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van twee maanden."
3. Tijdens de bestelprocedure moesten de Algemene Voorwaarden worden geaccepteerd.
4. Tevens werd u tijdens de bestelprocedure op de verlenging gewezen. Direct boven de knop "Kopen" wordt de prijs van het premium-lidmaatschap, de loopduur en de verlenging samengevat. Over de verlenging staat hier de volgende tekst "Om te kunnen blijven profiteren van alle voordelen van het Premium-lidmaatschap, wordt het na afloop van de aanvankelijke periode verlengd, met telkens XX maanden voor XX,XX € / maand bij dezelfde betaalwijze (totaalbedrag: XXX,XX €). Uiteraard kunt u uw Premium-lidmaatschap tot 7 dagen voor het verstrijken van de looptijd opzeggen. Alle prijzen zijn inclusief BTW."
5. Pas nadat u de knop "Kopen" aanklikt, komt het premium-lidmaatschap tot stand.
6. Nadat u de bestelling heeft afgesloten heeft u een e-mail ontvangen met de bestelbevestiging, waarin alle details, zoals de opzegging, omtrent de overeenkomst werden aangegeven.
7. De verlenging is geheel conform met de Belgische en Europese consumentenwetgeving
Zoals in bovenstaande toelichting aangegeven, kunt u tot 7 kalenderdagen voor het einde van uw premium-lidmaatschap opzeggen. Omdat u echter niet binnen deze termijn heeft opgezegd, is uw premium-lidmaatschap automatisch verlengd.
Na deze verlenging kunt u op elk ogenblik opzeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van twee maanden.
Ik heb dit onmiddellijk verwerkt.
Wij hebben meerdere herinneringen en aanmaningen gestuurd waarop u helaas niet heeft gereageerd. Daarom hebben wij onze vordering aan een incassobureau moeten afgeven.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Beste Rudi,

Graag wil ik op uw bericht reageren.
Wij bestrijden dat wij zogenaamde fake profielen voeren. Afgezien van het feit dat dit een strafbare handeling is, Zou dit compleet ingaan tegen onze waarden en opvattingen.
Mocht u hieromtrent vragen hebben kunt u via e-mail contact opnemen met de klantenservice: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Review: gewoonweg bedrog en afzetterij

Geachte Alexia,

Graag reageer ik op de klacht omtrent de waardecompensatie.
In de Algemene Voorwaarden worden uitsluitend plichten en rechten van koper en aanbieder aangegeven waaronder beide partijen een overeenkomst afsluiten. De prijzen worden op de bestelpagina aangegeven. Dit is bij iedere online aanbieder van dienstverleningen en producten identiek. U zult in de Algemene Voorwaarden geen prijzen van bijvoorbeeld auto´s, artikelen of abonnementen vinden. Daartoe worden deze prijzen en artikelen in een overzicht aangeboden, waar u onderaan op de pagina een link vindt met de Algemene Voorwaarden waaronder u kunt nalezen welke afspraken men met elkaar maakt zodra een overeenkomst tot stand komt.

Daartoe wil ik de bestelprocedure ingaan.
Op de eerste pagina heeft men de keuze tussen de looptijd van 6, 12 en 24 maanden.
Nadat de keuze voor een loopduur is gemaakt, wordt men op de tweede pagina van de bestelling bovenaan nog eens op de looptijd van het premium-lidmaatschap gewezen. Vervolgens kan men de gewenste betaalmethode uitkiezen. Daaronder moet door het aanvinken van een hokje de volgende tekst worden geaccepteerd: "Ik heb de Algemene Voorwaarden, Privacy Policy en Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst gelezen en ik stem er mee in dat PARSHIP direct met de dienstverlening begint."
Daarmee heeft men met dienstverlening ingestemd.

Het was mogelijk op de vermelding van al deze documenten te klikken, om zich daarover te informeren. Onder Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst was bijvoorbeeld de volgende tekst te lezen:

" Parship behoudt zich in het geval van een herroeping voor, waardecompensatie te vorderen. Daarbij wordt getoetst, hoeveel van de gegarandeerde contacten binnen de herroepingstermijn tot stand zijn gekomen. Gebaseerd op het aantal tot stand gekomen contacten wordt de hoogte van de waardecompensatie bepaald. Hierbij is de waardecompensatie begrensd op maximaal driekwart van de kosten van het premium-lidmaatschap. "

Daarnaast werd hier uitvoerig op de contactgarantie gewezen en werd uitgelegd hoe de contactgarantie wordt toegepast bij de looptijd die bij de bestelling was gekozen.
Door op "dienstverlening begint" in de bovenstaande zin te klikken was deze tekst te lezen:

"Ik wil nu beginnen met het zoeken van een partner via PARSHIP. Ik wens, dat PARSHIP voor afloop van de herroepingstermijn met het uitvoeren van de overeengekomen dienstverlening begint. Ik ben ervan op de hoogte, dat ik in het geval van herroeping een waardecompensatie dien te voldoen. "

In de tekst met de uitleg voor de keus werd nog eens het totaalbedrag en de totale looptijd van het gekozen lidmaatschap herhaald, direct boven de knop “Kopen” waarmee men de bestelling heeft bevestigd.

Tenslotte hebben wij, nadat de bestelling werd bevestigd, in de e-mail met de bevestiging van de bestelling nog eens over de gekozen looptijd, de totaalprijs en de waardecompensatie geïnformeerd.

Aangezien de diensten van PARSHIP werden gebruikt, hebben wij de van toepassing zijnde waardecompensatie berekend op basis van de gelegde contacten en de vergelijking van die contacten met het aantal gegarandeerde contacten. Hierbij geldt dat pas een contact met een ander ontstaat, zodra men met dit lid een postvak deelt. Dit is bijvoorbeeld het geval nadat men een glimlach aan iemand stuurt, en deze persoon met een persoonlijk bericht heeft geantwoord.

Om precies te zijn betekent dit, dat ieder vrij geformuleerd antwoord op een bericht van het premium-lid als een tot stand gekomen contact geldt, zodra men dit antwoord heeft gelezen. Tot de berichten worden alle vormen van communicatie gerekend, zoals bijvoorbeeld vrij geformuleerde berichten, glimlachen, ijsbrekers, enz..

Dit is geheel conform met de Europese regelgeving voor de herroeping bij de aankoop van een dienstverlening op afstand.

Om deze redenen houden wij vast aan de waardecompensatie.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship Klantenservice